شما اینجا هستید

اخبار » مختومه شدن بیش از یک هزار پرونده در کلانتری‌های خراسان شمالی

بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محسن عربی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: اگر چه خانواده یک نهاد کوچک اجتماعی است و از یک زن و مرد حادث شده است، ولی شرط بقای آن ایمان و معنویت گرایی اعضای خانواده و وجود عشق و محبت در آن است.

این مقام انتظامی با اشاره به برگزاری تعداد ۲۳ کلاس مشاوره فعال در طول امسال افزود: رسالت وجودی مشاوران در مراکز مشاوره و واحد‌های مددکاری اجتماعی کلانتری ها، آگاهسازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

سرهنگ عربی همچنین با اشاره به اینکه در طول این مدت تعداد یک هزار و ۱۸۵ پرونده در حوزه روانشناختی مورد رسیدگی قرار گرفته افزود: در این راستا تعداد ۳۸ مورد مشاوره انتظامی توسط کارشناسان این حوزه به مراجعان ارائه شده است.

و با اشاره به مصالحه ۹۰ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری این فرماندهی از ابتدای امسال تاکنون، یاد آور شد: پرونده‌های زوجین دارای اختلاف و در شرف طلاق نیز علاوه بر ارجاع به کلانتری‌ها به صورت جداگانه به مرکز مشاوره استان خراسان شمالی نیز ارجاع داده می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان