شما اینجا هستید

اخبار » قتل زن جاجرمی توسط هسرش

بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا، عبدالرضا اکبری روز چهارشنبه در باره ماهیت و انگیزه های این حادثه، اظهار داشت: بر اساس گزارش اولیه مرجع انتظامی و بررسی محتویات پرونده و شواهد و قرائن موجود در جریان وقوع این رویداد، زنی میانسال توسط همسرش به علت اختلافات خانوادگی و ظاهرا سوءظن پیش آمده بین طرفین به وسیله ضربات‌ چاقو به قتل رسیده است.

این مقام قضایی محل بروز جنایت را یکی از روستاهای تابعه شهرستان جاجرم عنوان کرد و گفت: هر چند نظریه پزشکی قانونی برای احراز علت تامه مرگ این زن دریافت نشده و مستلزم بررسی های دقیق است ولی با کشف جسد و تشخیص حقیقت در جریان تحقیقات اولیه، متهم نیز طبق اعلام پاسگاه مربوطه در تماس تلفنی با مرجع انتظامی، ضمن اقرار به قتل همسرش، اعلام کرده که به زودی خود را معرفی خواهد کرد.

اکبری با اشاره به اینکه‌ متهم به قتل ۲ همسر داشته و مقتوله همسر دوم وی بوده است، گفت: مطابق اظهارات یکی از شهود که به نظر می رسد اطلاعاتی از ماجرا دارد، وقوع این قتل با مباشرت یا معاونت همسر دیگر قاتل صورت گرفته که در وضعیت فعلی هر دو متهم متواری و مجهول المکان هستند.

وی افزود: با انجام و تکمیل تحقیقات و وصول نظریه پزشکی قانونی و دستگیری متهمان، مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان