شما اینجا هستید

اخبار » عزت و افتخار ایران اسلامی حاصل رشادت رزمندگان و ایثارگران است

بجنورد- به گزارش انتهاج، محمدعلی شجاعی امروز در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاه بلند امام راحل در طول ۸ سال دفاع مقدس در ابتدای انقلاب و پس از آن با رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری به وجود آمده و این مسیر ادامه دارد.

وی افزود: امروز در جایگاهی هستیم که نتیجه ۸ سال دفاع مقدس نشان می دهد دشمنان برای راه‌اندازی جنگ نظامی نا امید هستند. هر نگاهی به دفاع مقدس داشته باشیم می‌بینیم که انصافا تمام وجود و هستی و داشته‌های رزمندگان در خدمت نظام بوده و این اخلاص و جانبازی و صبر و استقامت صحنه‌های پر افختاری را برای هر ایرانی ایجاد کرده است.

استاندار خراسان شمالی اشاره داشت: در چند روز گذشته شاهد حضور پرقدرت رئیس جمهور در سازمان ملل بودیم و دیدیم چگونه رهبران کشورهای مختلف با نگاه وساطت برای برقراری مذاکره به رئیس جمهور و هیات ایرانی مراجعه کردند و این یعنی عزت و افتخار که اگر بزرگمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان نبود قطعا به این نقطه افتخار آمیز در دنیا نمی‌رسیدیم.

وی تاکید کرد: به عنوان مسئولین اجرایی کشور باید نگاهی به این رشادت‌ها و پایمردی‌ها داشته باشیم و در انجام وظایف خود نسبت به نظام و مردم در مسیری که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند با خلوص نیت حرکت کنیم.

شجاعی گفت: بنده هر گاه همکار یا همراهی در سیستم اجرایی احساس خستگی و منتی بر مردم دارد می‌گویم این کارها در برابر جانفشانی های رزمندگان هیچ است و ما اگر شبانه روز خود را بگذاریم و توفیق هم داشته باشیم ذره ای به حساب نمی‌آید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان