شما اینجا هستید

اخبار » عزاداری ۲۵۰ هیات در روزعاشورای حسینی شهر بجنورد

بجنورد – معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه ی خراسان شمالی از عزاداری ۲۵۰ هیات در روزعاشورای حسینی شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش انتهاج به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر در آیین عزاداری عاشورای حسینی شهر بجنورد اظهار کرد : علاقه و حب به امام حسین (ع) در دل های همه ی انسان ها به ویژه شیعیان جای دارد و تجلی این امر، در باشکوه تر برگزار شدن هر ساله عزاداری اباعبدالله می باشد.

وی افزود : ۱۶۰ امامزاده در سطح استان خراسان شمالی نیز میزبان هیات های عزاداری می باشند که به صورت ویژه در آستان مقدس امامزاده سید عباس(ع) بجنورد ، ۲۵۰ هیات عزاداری در روز عاشورای اباعبدالله الحسین شهر بجنورد به عزاداری پرداختند.

برپایی موکب بقاع متبرکه در مرز مهران برای ایام اربعین حسینی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف خراسان شمالی تصریح کرد : برای ایام اربعین حسینی ، خراسان شمالی با همکاری چند استان دیگر ، موکب بقاع متبرکه در مرز مهران برپا می نماید.

صفری گفت : در این موکب روزانه ۱۰ هزار پرس غذا برای زائران اربعین حسینی توزیع می شود همچنین در این موکب نیز فضای مناسب جهن اسکان و استراحت مهیا می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان