شما اینجا هستید

اخبار » عرضه ۵۵ هزار عنوان کتاب در یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی

بجنورد – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: ۵۵ هزار عنوان کتاب توسط ۲۵۱ ناشر از سراسر کشور در یازدهمین نمایشگاه کتاب در خراسان شمالی عرضه می‌شود.

به گزارش انتهاج، حسین فرخنده پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهارکرد: این نمایشگاه با ۱۷۶ غرفه که از این تعداد ۱۵۰ غرفه متعلق به ناشران کشوری می باشد راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به حضور فعال ناشران افزود: ۲۶ غرفه توسط ۱۲ ناشر و ۸ کتابفروشی در این نمایشگاه راه اندازی و به عرضه کتاب ها و محصولات فرهنگی خود می پردازند.

وی با اشاره به اعطاء ۹۰۰ میلیون ریالی یارانه کتاب به بانک عامل در نمایشگاه کتاب ادامه داد: بانک عامل با تخفیف ۲۰ درصدی بن ها را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد و ناشران نیز موظف هستند ۱۰ درصد به علاقه مندان تخفیف بدهند که در مجموع علاقه مندان می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار شوند.

فرخنده خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه برداشتن فاصله میان ناشران و مردم است بطوری که نمایشگاه کتاب می تواند فرصت دسترسی مردم به کتاب را آسان تر نماید.

وی اظهارکرد: کارگاه های ادبی، روایت خوانی کتاب چشم جنگ، رو نمایی از کتب انتشارات دانشگاه بجنورد، کارگاه نمایش خلاق، نشست تخصصی کتابخوانی در ایران و جهان و نشست تخصصی آسیب های فضای مجازی از مهترین برنامه های جنبی یازدهمین نمایشگاه کتاب است.

گفتنی است : یازدهمین نمایشگاه کتاب از ۱۰ تا ۱۵ مهرماه به مدت شش روز در محل مصلی امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد دایر می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان