شما اینجا هستید

اخبار » عربستان در پی جبران شکست های خود با فتنه انگیزی در عراق

کاشان – معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با اشاره به اوضاع منطقه گفت: عربستان سعودی تلاش می کند تا شکست های خود در منطقه را با فتنه انگیزی در عراق جبران کند.

به گزارش انتهاج، سردار محمدجعفر اسدی، با بیان اینکه امام خمینی(ره) نقش مهمی در شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه داشته اند، اظهار داشت: فرهنگ مقاومت در برابر ظلم و استکبار با پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن هشت سال دفاع مقدس به تدریج از مرزهای ما عبور کرد و به دیگر ملل منطقه صادر شد.

وی ضمن اشاره به گسترش فرهنگ مقاومت در منطقه غرب آسیا ابراز داشت: هم اکنون شاهد شکل گرفتن جبهه مقاومت در منطقه هستیم که این امر باعث امید برای مظلومان و ترس و وحشت برای استکبار و همچنین مزدوران صهیونیستی است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه ما یقین داریم این انقلاب با توجه به گسترش آن در منطقه و جهان مقدمات ظهور امام زمان(عج) را مهیا می کند، افزود: ان شاالله با ظهور حضرت ولی عصر(عج) شاهد جهانی عاری از غارت، دزدی و جنایت توسط جنایتکاران و استکبار جهانی خواهیم بود.

وی با بیان ظهور بیداری اسلامی در منطقه و توطئه آمریکا و مرتجعین منطقه برای از بین بردن بیداری اسلامی ابراز داشت: آنچه هم اکنون در عراق اتفاق افتاده است ناشی از فتنه انگیزی بعضی از کشورهای منطقه بخصوص عربستان سعودی برای سرپوش نهادن به شکست های اخیر خود بوده است که امیدواریم حماسه عظیم اربعین و حضور پرشور و گسترده محبان اهل بیت تمام این فتنه انگیزی ها را از بین ببرد.

سردار اسدی با اشاره به مقاومت مردم یمن در مقابل متجاوزین سعودی اظهار داشت: همانطور که مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در مقابل تمام جبهه کفر ایستادگی کردند و در نهایت پیروز شدند، باور داریم که ملت یمن هم در مقابل دشمن تا دندان مسلح سعودی سرنوشتی جز پیروزی نخواهند داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان