شما اینجا هستید

اخبار » ظرفیت پارکینگ‌های مرز خسروی برای ۵۰ هزار خودرو

استاندار کرمانشاه بابیان اینکه مرز خسروی هم‌اکنون به زائران اربعین خدمات ارائه می‌کند، گفت: پارکینگ‌های تعبیه‌شده برای این مرز، ۴۵ تا ۵۰ هزار خودرو را در خود جای می‌دهند.

به گزارش انتهاج،  هوشنگ بازوند، ضمن بیان اینکه در حال حاضر تردد زائران در مرز خسروی در امنیت کامل و به‌صورت روان انجام می‌شود، ابراز کرد: تردد از استان دیاله عراق به سمت بغداد و از بغداد به سمت کربلا نیز به سهولت در حال انجام است و مردم نباید دغدغه و نگرانی دراین‌باره داشته باشند.

وی بابیان اینکه هم‌زمان با ظهر دوشنبه در استان دیاله عراق امنیت به‌صورت کامل برقرار است، تأکید کرد: ترجیح ما این است که به‌واسطه اتفاقات و ناآرامی‌هایی که در طی چند روز اخیر در عراق رخ‌داده، زائران از درون شهر بغداد تردد نکنند.

استفاده از اتوبوس‌های عراقی به مقصد کربلا

استاندار کرمانشاه بابیان اینکه تمام امکانات و تدارکاتی که در جمهوری اسلامی و عراق در نظر گرفته‌اند، خوشبختانه لحاظ شده و خدمات به زائران بدون هیچ وقفه‌ای صورت می‌پذیرد، تأکید کرد: تردد زائران اربعین در تمام‌مسیرها خوشبختانه به‌صورت روان، در حال انجام است.

بازوند بابیان اینکه پارکینگ‌ها در مرز خسروی برای حدود ۴۵ تا ۵۰ هزار نفر ظرفیت خواهند داشت، تأکید کرد: قیمت‌های این پارکینگ‌ها هنوز نهایی نشده است.

وی بابیان اینکه در مرز خسروی فعلاً اتوبوس‌های عراقی فعال هستند و مستقیم تا کربلا مسافران را با بلیت ۱۶۰ هزارتومانی منتقل می‌کنند، تأکید کرد: اگر کمبود اتوبوس داخل عراق وجود داشته باشد می توانیم از اتوبوس‌های ایرانی نیز استفاده کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان