شما اینجا هستید

اجتماعی » ضرب الاجل ۴۸ ساعته استاندار برای مصوبات اجرایی نشده تامین اجتماعی

 استاندار خراسان شمالی گفت: مصوباتی که سازمان تامین اجتماعی آنها را اجرایی نکرده باید ظرف ۴۸ ساعت تعیین تکلیف شود.

بجنورد- به گزارش انتهاج، محمد علی شجاعی در نشست بررسی مشکلات تولیدکنندگان استان اظهار کرد: ۳۰ مصوبه ای که در کارگروه مصوب گردیده ولی سازمان تامین اجتماعی آن را اجرا نکرده باید طبق قانون اجرایی شود و اگر نیاز به بررسی مجدد دارد در کار گروه ، تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه مردم باید از قوانین سازمان تامین اجتماعی مطلع شوند افزود: سازمان تامین اجتماعی مکلف است تمام قوانین و مصوبات خود را در سایت اداره خود بارگذاری و در محلات با نصب برنامه های خود نسبت ب قوانین خود، مردم را آگاه سازد.

استاندار با بیان اینکه اگر مسولی کار بلد نیست باید تغییر یابد ادامه داد: در خصوص هیئت ها و نماینده هایی که کار را به خوبی انجام نمی دهند نیروی جایگزین صورت گیرد.

بیمه کشاورزانی که بیمه نیستند

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی باید کشاورزانی که فاقد بیمه هستند را بیمه کند، خاطرنشان کرد: اداره کار و تامین اجتماعی ظرف ۱۰ روز آینده باید طرحی را ارائه دهد که کشاورزانی که بیمه نیستند مشمول بیمه شوند.

شجاعی گفت: ۴۳ درصد از قشر استان را کشاورزان تشکیل می‌دهند پس نباید در این حوزه کوتاهی صورت گیرد باید بیشترین توان تلاش در این حوزه انجام شود.

استاندار خراسان شمالی اظهارکرد: نرخ تسهیلات زنان روستایی در کشور ۷۶ درصد است اما در استان ما این نرخ ۴۵ درصد است، باید به این حوزه نیز توجه شود.

وی با اشاره به مشکلات دهکده رضوی افزود: مشکلات بیمه ای این دهکده با سازمان تامین اجتماعی باید ظرف یک روز آینده به اتمام برسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تامین اجتماعی حق مسدود کردن هیچ حساب شرکتی را ندارد ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی بدون اجازه استانداری حق مسدود کردن هیچ حساب شرکتی را ندارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان