شما اینجا هستید

اجتماعی » دستگیری مامور قلابی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری یک مامور قلابی در این شهرستان خبر داد

اسفراین- به گزارش انتهاج، سرهنگ جاوید مهری با اعلام این خبر گفت : صبح جمعه پنجم مهرماه مامورین انتظامی این شهرستان یک دستگاه کامیون را در حوالی میدان پهلوان کشوری متوقف میکنند و در همین حین فردی که لباس نیروی انتظامی با درجه سرگردی به تن داشت و به عنوان سرنشین در این خودرو حاضر بود از آن پیاده می شود.

وی با اشاره به اینکه این فرد به محض پیاده شدن باعث مشکوک شدن مامورین می شود افزود: مامورین این فرد را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال می کنند

سرهنگ مهری ادامه داد: در بازرسی از کوله پشتی که همراه این فرد بود یک دست لباس نظامی سپاه پاسداران، یک دست لباس کردی کردستان، یک دست لباس شخصی، یک عدد فلش مموری، مقداری قرص و یک فاکتور لباس نظامی به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان کشف می شود.

وی با اشاره به اینکه وی در اظهارات اولیه هدف از این اقدامش را سوار شدن به خودروهایی عبوری به صورت رایگان بیان کرد و یاد آور شد: این فرد با هماهنگی مقام قضایی به صورت موقت راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه داشته و به محض تکمیل شدن پرونده به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان