شما اینجا هستید

اخبار » تیم سوهان محمد سیمای قم به دیدار «مس سونگون» می‌رود

قم – تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دیدار معوقه لیگ برتر فوتسال در تبریز به دیدار مس سونگون می‌رود.

به گزارش انتهاج، در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران در تبریز تیم سوهان محمد سیمای قم در دیداری خارج از خانه به میدان می‌رود و این مسابقه به معنای پایان نیم فصل برای نماینده قم است.

تیم سوهان محمد سیما که در جمع تیم های بالانشین جدول قرار دارد از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۲ مهر در سالن پور شریفی تبریز میهمان تیم مس سونگون است و تلاش می‌کند با کسب امتیاز در خانه حریف، شانس خود برای کاهش فاصله با صدر جدول افزایش دهد.

نماینده فوتسال قم در جدول با ۲۱ امتیاز از ۱۲ بازی و یک بازی کمتر از رقبا در رده ششم جدول قرار دارد و فاصله این تیم با ۳ تیم هم امتیاز صدرنشین ۲ امتیاز است و این موضوع اهمیت بازی با مس سونگون را دوچندان می کند.

دیدار برابر مس سونگون گرچه در ظاهر چیزی شبیه به ماموریت غیر ممکن است و تقابل با تیم مدعی قهرمانی و نماینده ایران در مسابقات باشگاه های آسیا و باشگاه های جهان کاری دشوار است اما امید به کسب نتیجه در تبریز همچنان در اردوی تیم سوهان محمد سیما وجود دارد.

مس سونگون در حال حاضر با ۱۰ بازی یعنی ۳ بازی کمتر از رقبا ۲۲ امتیازی است و قهرمان احتمالی نیم فصل خواهد بود اما اگر سوهان محمد سیما بتواند دست به کاری بزرگ بزند و در تبریز این تیم را شکست دهد آن گاه با ۲۴ امتیاز نیم فصل را به پایان می برد و این امتیاز به معنای حداقل نایب قهرمانی در نیم فصل خواهد بود.

سوهان محمد سیما در بازی تبریز البته به یک امتیاز هم قانع است و یک تساوی را نیز فرصتی برای کم کردن فاصله خود با رقبایش قلمداد می کند اما بدیهی است مس با لشکری از ستاره از این بازی چیزی جز برد نمی خواهد.

شاگردان محسن حسن زاده در دیدار روز جمعه در تبریز کار سختی برای کسب پیروزی در پیش دارند البته با توجه به سطح آمادگی بازیکنان تیم سوهان محمد سیما شانس پیروزی برای این تیم نیز صفر نیست و نماینده قم می‌تواند از آذربایجان شرقی با دست پر به خانه بازگردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان