شما اینجا هستید

اخبار » تشکیل ۲۱ پرونده در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی

بیرجند- فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۲۱ پرونده در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی از ابتدای سال در خراسان جنوبی تشکیل شده است.

به گزارش انتهاج، سردار مجید شجاع صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی اظهارکرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس هوشمند، امین مردم» است که از فرمایشات رهبر معظم انقلاب برگرفته شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در هفته نیروی انتظامی ۱۲۰ برنامه در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود، بیان کرد: برنامه‌های این هفته تا ۱۷ مهرماه ادامه دارد.

شجاع ادامه داد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل کشفیات مواد مخدر ۲۴ درصد افزایش داشته و در همین مدت ۴۱باند سرقت و توزیع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی منهدم شده است.

وی افزود: سرقت نیز در نیمه نخست سال ۹۸ حدود ۲۱ درصد افزایش داشته که خوشبختانه ۷۰ درصد آن کشف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال هشت هزار تصادف در محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی داشته‌ایم که متأسفانه ۱۷۵ نفر از هم میهنان در این تصادفات کشته شده‌اند.

شجاع با بیان اینکه یک علت تصادفات در خراسان‌جنوبی اقلیم استان و طولانی بودن جاده‌ها است، اظهار کرد: ۵۲ درصد متوفیان تصادفات از هم استانی‌ها و ۴۸ درصد غیربومی استان بوده‌اند.

وی بیان کرد: ۲۹ نقطه حادثه‌خیز در خراسان‌جنوبی شناسایی کرده‌ایم که امیدواریم با رفع مشکلات آن تصادفات کاهش بیابد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هدف نیروی انتظامی مقابله با جرائم کلان اقتصادی است، گفت: از ابتدای سال ۲۱ پرونده در حوزه مفاسد اقتصادی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در خراسان‌جنوبی تشکیل شده است.

شجاع یادآور شد: هر چند خراسان‌جنوبی استانی با مردمی مؤمن و متدین است ولی با همان اندک افرادی که هنجارهای اخلاقی جامعه را معاندانه می‌شکنند، برخورد خواهیم کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان