شما اینجا هستید

اخبار » برچیدن بخاری گازی و مدارس سنگی در اسفراین

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان از آغاز حذف بخاری گازی و مدارس سنگی از مدارس اسفراین خبر داد

اسفراین – انتهاج، امین فلاح گفت: ۸ مدرسه سنگی در اسفراین و ۴ مدرسه در صفی آباد شناسایی شد و با بادندگی که بوده ۲ مدرسه عشایر اسفراین اسیب جدی وارد که کانکس های مجهز با تجهیزات مناسب تهیه شده و آماده بهره برداری هستند.

وی ادامه داد: ۳۴ پروژه با زیر بنای ۱۲ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان سال تحصیلی جدید در خراسان شمالی به بهره برداری خواهد رسید .

وی اضافه کرد: شهرستان اسفراین نسبت به بقیه شهرستان های استان از وضعیت بهتری برخوردار است که با میانگین سرانه فضای اموزشی ۶/۴۳ درصد در رتبه دوم استان قرار گرفته است.

فلاح خاطرنشان کرد : در تلاش هستیم بخاری گازی از مدارس جمع اوری و بخاری استاندارد و هوشمند نصب گردد

 

برخورد جدی با اداراتی که اقدام به قطع آب، برق و گاز مدارس می کنند

طاهر رستمی فرماندار شهرستان اسفراین در ادامه گفت: مدارک تحصیلی در جامعه امروزی بیانگر سواد نیست، طبق شاخص‌های یونسکو شخصی با سواد خواننده می شود که بتواند از سواد خویش در مسیر تغییر و بهبود زندگی بهره ببرد.

وی تصریح کرد:  تست زنی و برنامه ریزی برای کنکور به مدارس ابتدایی رسیده است آسیب های این موضوع در آینده نمود پیدا می‌کند.

رستمی همچنین از تذکر جدی در خصوص قطعی آب و برق مدارس به اداره های مربوطه سخن گفت و افزود: اگر به دلیل بدهکاری مدارس شهرستان با قطعی آب و برق مواجه شوند برخورد جدی با اداره مربوطه صورت می گیرد.

۴۰۰۰ دانش آموز نیازمند در اسفراین

سلیمان غفاری جوشقان معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان اسفراین نیز از تحصیل ۲۱ هزار دانش آموز در این شهرستان خبر داد و گفت : ۲۱ هزار دانش آموز با احتساب مدارس غیردولتی در ۲۵۲ مدرسه شهرستان اسفراین مشغول به تحصیل در سال تحصیلی جاری هستند.

وی تعداد دانش آموزان نیازمند اسفراین را چهار هزار دانش آموز اعلام کرد و افزود: متاسفانه چهار هزار دانش آموز نیاز مند در شهرستان اسفراین وجود دارد که با مساعدت خیرین لوازم تحریر بخشی از این دانش آموزان محیا و تحویل داده شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان