شما اینجا هستید

اخبار » برخورد جدی دستگاه قضایی با مصادیق فرار مالیاتی و تصرفات غیرقانونی

 رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بر برخورد جدی و منطبق بر قانون با مصادیق فرار مالیاتی و موارد تصرفات غیرقانونی در محدوده و حریم راه‌ها و منابع ملی و طبیعی تاکید کرد.

 

بجنورد- به گزارش انتهاج، ششمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال امروز با حضور اعضاء و به ریاست حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در ششمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در سال جاری گفت: با مصادیق فرار مالیاتی و موارد تصرفات غیرقانونی اشخاص در محدوده و حریم راه‌ها و منابع ملی و طبیعی با قاطعیت برخورد می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف واگذاری‌های انجام شده به ۱۶ دستگاه اداری استان خراسان شمالی در سال جاری از سوی دستگاه‌های مسئول گفت: طبق تکلیفی که بر دوش دستگاه‌هایی که در حوزه تغییر کاربری‌ها وظایف ذاتی و قانونی بر دوش دارند، باید وضعیت تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی، کشاورزی و باغات مطابق قانون مربوطه تا پایان امسال مشخص شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با ابراز نگرانی از فرار‌های مالیاتی تصریح کرد: طبق گزارش مدیرکل امور مالیاتی استان بحث پیشگیری و مقابله با موارد فرار مالیاتی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های شورای حفظ حقوق بیت المال به شمار می‌رود لذا مکلف کردن گروه‌های هدف، به پرداخت مالیات از جمله محور‌های این نشست بود که مقرر شد با اتخاذ تدابیر لازم و تمهیدات مراقبتی و نظارتی شرایط موجود به سمت وضعیت مطلوب ساماندهی شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان