شما اینجا هستید

اخبار » انتقاد رئیس پلیس راهور از شهرداری خرم‌آباد

خرم‌آباد- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از عدم هوشمندسازی تقاطع‌ها، معابر شهری و نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در شهر خرم‌آباد انتقاد کرد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ مترضی چغلوند صبح شنبه در گفت و گو با رسانه ها در سخنانی با انتقاد از وضعیت خط کشی خیابان ها، پارکینگ ها، نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در مرکز لرستان، اظهار داشت: این عوامل موجب شده که شاهد ترافیک یک باره و شدید در سطح شهر خرم آباد باشیم.

وی، بیان داشت: در این راستا از مسئولان شهرداری خرم آباد انتظار داریم که نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان، گفت: موضوع مهمی که در بحث مدیریت و کنترل ترافیک در سطح شهر خرم آباد وجود دارد بحث هوشمندسازی تقاطع ها و معابر شهری است تا رانندگان مسیر مدنظر خود را از طریق فضای مجازی بررسی کنند و از مسیری تردد داشته باشد که با کمترین ترافیک مواجه شود.

سرهنگ چغلوند با بیان اینکه این در حالیست که شهر خرم آباد دارای ابتدایی ترین علائم راهنمایی و رانندگی است، تصریح کرد: در شهر خرم آباد تنها سه دستگاه چراغ هدایت ترافیکی در خیابان انقلاب، چهار راه بانک و چهار راه فرهنگ نصف شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان