شما اینجا هستید

اخبار » امنیت محصول فعالیت نیروی انتظامی

گرگان – استاندار گلستان گفت : پلیس به عنوان ویترین تمامی نیروهای انتظامی و نظامی به خوبی درخشیده است و محصول فعالیت های نیروی انتظامی خدمت و امنیت است.

به گزارش انتهاج، هادی حق شناس صبح شنبه در مراسم صبحگاه ناجا، ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی به تمامی تلاشگران عرصه نظم و امنیت، اظهارکرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی امنیت عمومی را در استان برقرار کرده است.

وی افزود: امنیت و سلامت دو عنصری است که وقتی آن را از دست می دهیم اهمیت آن را درک می کنیم.

حق شناس ادامه داد: از بین تمامی دستگاه های اجرایی و نهادها بیشترین وظایف و ماموریت ها متوجه نیروی انتظامی است که عموم مردم از آن برخوردار می شوند.

وی یادآور شد: در ابتدا زنجیره تامین امنیت که پاسداری از قانون است و در انتهای این زنجیره که اجرای قانون است این ارگان به صورت جدی حضور دارد.

استاندار گلستان گفت: طی ۶ ماهه گذشته با تلاش ماموران این ارگان گلستان بیش از چهار و نیم تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

لازم به ذکر است در آیین صبحگاه نیروی انتظامی یگان های نظامی و انتظامی از مقام جایگاه رژه رفتند و از تعدادی از بازنشستگان با حضور حق شناس تقدیر شد.

همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیش از یک تن و ۲۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و مواد روان گردان با حضور استاندار و رئیس و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان امحاء شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان