شما اینجا هستید

اخبار » افزایش ۹ درصدی احساس امنیت در البرز

کرج – فرمانده انتظامی استان البرز گفت: طبق نظر سنجی انجام شده میزان احساس امنیت در استان در سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش انتهاج، سردارعباسعلی محمدیان صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: شعار امسال هفته ناجا «پلیس هوشمند امین مردم» نامگذاری شده است که برای تحقق آن با تکیه بر تمامی امکانات گام بر می داریم.

وی با اشاره به اینکه پلیس با تلاش هوشمندانه خود در انجام امور و ماموریت هایی که دارد، کارآمدی و اقتدار بیشتر را دنبال می کند، گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط بیشتر با مردم و جامعه است، شروع هفتا ناجا را با غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و پیشکسوتان نیروی انتظامی آغاز کردیم.

فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه امنیت جامعه همواره در گرو همکاری و مشارکت مردم با پلیس است، افزود: این‌مهم باید بیش از پیش ادامه یابد.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه طبق نظر سنجی انجام شده میزان احساس امنیت در استان البرز طی سال گذشته نسبت به سال قبل تر(۹۶) حدود ۹ درصد افزایش داشته است، احساس رضایتمتدی از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی نیز ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تصادفات منجر به فوت در استان، گفت: در نیمه اول امسال کاهش ۲۱ درصدی تصادفات منجر به فوت را شاهد هستیم، کشف ۱۰ تن انواع مواد مخدر نیز در شش ماهه ابتدایی سال جاری محقق شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان