شما اینجا هستید

اخبار » افزایش ۲۰ درصدی گیت های گذرنامه در گذرگاه های چهارگانه کشور

شلمچه – فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی، تعداد گیت های گذرنامه در گذرگاه های چهارگانه کشور ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش انتهاج، سردار حسین اشتری ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای ماه صفر تاکنون افزون بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار درخواست در مراکز ثبت صدور گذرنامه ثبت شده که این میزان درخواست ثبت شده نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی اظهار کرد: برای آن دسته از زائرانی که گذرنامه آنها به موقع صادر نشود، کارت های گذر موقت صادر می شود تا بتوانند در راهپیمایی اربعین شرکت کنند و گذرنامه آنان به محض آماده شدن برای آنها صادر می شود.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: تاکنون افزون بر ۴۵۳ هزار زائر به منظور شرکت در پیاده روی اربعین از کشور خارج شده اند که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش چهار برابری نشان می دهد.

سردار اشتری گفت: در مرز شلمچه اقدامات زیرساختی خوبی صورت گرفته است و امیدواریم تا چند روز آینده بخش های باقیمانده نیز تکمیل شود.

وی افزود: با همت استاندار و مسئولان استانی و همچنین نیروی انتظامی، خلاءهای سال های گذشته به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین برطرف شده است.

وی اظهار کرد: همانطور که از قبل گفته شده است تمامی زائران باید مدارک مورد نظر و قابل اعتماد و اعتبار همراه داشته باشند.

سردار اشتری از تمامی زائران خواست تا توصیه های نیروی انتظامی و ستاد اربعین در خصوص شرکت در راهپیمایی اربعین را جدی بگیرند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی(ع) همچون امکانات، تجهیزات و نیز استفاده از نیروهای پلیس دو استان و همچنین نیروهای کمکی استان‌های همجوار در نظر گرفته شده تا نیروی انتظامی همچون سالیان گذشته در چهار مرز به نحو شایسته خدمتگزار زائران حسینی باشد.

سردار اشتری از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد و گفت: در بخش های امنیتی و انتظامی، کنترل و مدیریت جمعیت و حوزه ترافیکی با تمام توان و امکانات موجود در این ماموریت معنوی شرکت دارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان