شما اینجا هستید

اخبار » ۳۰ درصد اعتبارات سفر دولت به خراسان شمالی به زودی ابلاغ می شود

بجنورد – رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی با اشاره به سفر دولت به این استان و تخصیص اعتبارگفت: مرحله نخست تخصیص اعتبارات به میزان ۳۰ درصد تصمیم گیری شده و طی روزهای آینده ابلاغ می شود

به گزارش انتهاج به نقل از مهر، حسن پارسی پور رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی صبح امروز با اشاره به اهمیت پیگیری توسعه استان اظهار کرد: طی سفری که رئیس جمهور به خراسان شمالی داشت، اعتباری بالغ بر ۹۳۹ میلیارد تومان برای سال ۹۸ و ۹۹ ابلاغ شده که از این میزان ۳۴۵ میلیارد تومان سهم صندوق توسعه ملی و ۵۹۴ میلیارد تومان آن برای اعتبار دستگاه های اجرایی تعیین شده و به صورت ۵۰ درصدی برای امسال و سال آینده تخصیص داده می شود.

حسن پارسی پور تصریح کرد: مرحله نخست تخصیص این اعتبارات به میزان ۳۰ درصد تصمیم گیری شده و طی روزهای آینده ابلاغ می شود، برای سال آینده تلاش می شود با تخصیص و ظرفیت بودجه سال ۹۹، تحقق پروژه ها را شاهد باشیم.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه خراسان شمالی از ۴۴ پروژه در استان برای واگذاری خبر داد و افزود: از این تعداد پروژه ۱۲ پروژه ملی و ۳۲ پروژه نیز استانی هستند که با تأیید دولت ، فراخوان واگذاری آنها و یا ایجاد شراکت با سرمایه‌گذاران منتشر خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان