شما اینجا هستید

اخبار » اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان در مشهد

مشهد- به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز یکشنبه در نشست خبری این رویداد هنری گفت: ۱۰ فیلم کودکان و نوجوانان از سراسر ایران و خارج از کشور در پردیس سینمایی سیمرغ مشهد اکران می‌شوند.

محمد رضا محمدی افزود: این فیلم ها در دو نوبت از ۳۱ مرداد ماه به مدت پنج روز در ساعت های ۱۸ و ۲۰  در سینمای سیمرغ با همکاری کانون فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش خراسان رضوی و شهرداری مشهد اکران می شوند.

وی اظهار داشت: این فیلم ها به ترتیب زمان پخش عبارتند از داستان‌ های باغ جادویی آنتوان کرینگز به کارگردانی آنتوان کرینگز و آرنود بورن از فرانسه، پویانمایی بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی از ایران، جزیره گنج  به کارگردانی حمیدرضا لوافی از ایران،  قطار آن شب به کارگردانی حمیدرضا قطبی از ایران، پویانمایی جوانمردان به کارگردانی علی احمدی از ایران، بیست و سه نفر به کارگردانی مهدی جعفری از ایران، اینجا خانه من است به کارگردانی خیرالله تقیانی پور از ایران، منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی داساگر از ایران،  غرغرو وارد می شود به کارگردانی آندرس کونوریه از مکزیک و  تورنادو به کارگردانی سید جواد هاشمی از ایران.

وی گفت: ۱۵ نفر از این استان همزمان با پخش این فلیم ها در مشهد داوری و نتایج آن را به دبیرخانه مرکزی در اصفهان ارسال می کنند.

محمدی افزود: این داوران از کانون فکری کودکان و نوجوان و آموزش و پرورش خراسان رضوی هستند.

سی و دومین جشنواره بین‌ المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌ شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان