شما اینجا هستید

اخبار » آغاز کاوشگری تپه باستانی ریوی در خراسان شمالی

بجنورد – مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: از ابتدای هفته کاوشگری تپه ریوی توسط گروه آلمانی آغاز شده است.

به گزارش انتهاج، حبیب یزدانپناه ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهارکرد: در راستای کاوشگری تپه باستانی ریوی و معرفی مناطق گردشگری استان از سفیر آلمان نیز دعوت شده است تا بتوانیم پتانسیل های استان را به خوبی برای گردشگران خارجی بازگو و معرفی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش گردشگری و معرفی فرصت های سرمایه گذاری ادامه داد: ۱۸ مهرماه سال جاری همایش گردشگری در محل هتل پارس مشهد برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند در این همایش شرکت و از این فرصت بهره مند شوند.

وی با اشاره به آماده بودن ۴۰ مجوز آماده سرمایه گذاری در استان افزود: ۴۰ مجوز بی نام برای ۷ پروژه صادر شده که سرمایه گذاران می توانند برای شروع کار از این مجوز ها استفاده کنند.

یزدانپناه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان خاطرنشان کرد: در این سفر ۱۰میلیارد تومن اعتبار برای این اداره کل تخصیص یافته که ابلاغیه آن برای میراث صادر و این اعتبار موجب گردیده تا پنج سال پروژه ها تامین شوند.

وی با اشاره به تفاهم نامه های سفر رئیس جمهور افزود: با یک شرکت مشاور در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم طرح ۴۰ سرمایه گذاری را تهیه و کسانی که تمایل به سرمایه گذاری دارند از یک میلیارد تا ۹۰۰ میلیارد تومان می توانند سرمایه گذاری کنند.

یزدانپناه اظهارکرد: یکی از پروژه های سفر ریاست جمهوری که هفت هکتار زمین می باشد روز چهارشنبه کلنگ زنی می شود.

وی گفت: همه باید تلاش کنند تا بتوانیم گردشگری استان را معرفی کنیم و اصحاب رسانه هم در این زمینه نقش بسزایی را می توانند ایفا کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان