شما اینجا هستید

اخبار » آغاز جشنواره قصه‌گویی در خراسان شمالی

بجنورد- سرپرست کانون پرورش فکری و نوجوانان خراسان شمالی گفت: بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی پیش از ظهر امروز در استان شروع به کارکرده است.

به گزارش انتهاج، اسماعیل عسگری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی خراسان شمالی اظهار کرد: بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی خراسان شمالی با شعار آینده ساختنی است و با محوریت تمرین زندگی در استان شروع به کارکرده است.

وی در ادامه افزود: در بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی در استان ۲۳۱ نفر حاضر بوده‌اند که ۳۱ نفر شرکت‌کننده به مرحله استانی را یافته‌اند؛ که در پایان ۱۱ نفر به‌عنوان قصه‌گو به مرحله‌ی منطقه‌ای راه می‌یابند.

 سرپرست کانون پرورش فکری و نوجوانان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به بخش ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره بیان کرد: در بخش ۹۰ ثانیه‌ای تمامی قصه‌ها در کشور و استان به‌صورت متمرکز در تهران داوری خواهد شد.

عسگری در انتها با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره در کشور در گفت: هدف از برپایی از جشنواره‌های قصه‌ گویی در کل کشور ایجاد فرصت تعاملی بین مربیان و مادران است؛ و با موضوع قصه‌ها به فرزندانمان آموزش می‌دهیم با چگونه آینده را ساختنی است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان