شما اینجا هستید

اجتماعی » دستگیری ضاربان رئیس آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار”علیرضا مظاهری”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در رابطه با ضاربان رئیس آموزش و پرورش اظهار داشت : پنج شنبه شب حوالی ساعت ۲۳۰۰ چند نفر ناشناس رئیس آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان را در مقابل منزلش با ضربات متعدد چاقو زخمی کرده و بلافاصله از محل متواری شدند.

دستگیری مظنون های پرونده

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه بعد از تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، ضمن حضور ماموران در محل، بلافاصله مجروح توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل و از آنجا نیز برای مداوا بیشتر به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد اعزام شد، افزود: ماموران با انجام اقدامات لازم و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی چند مظنون را در این رابطه دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان موفق شدند متهمان اصلی را شناسایی کنند ادامه داد: ۲ نفر از مظنونان که از عوامل اصلی به شمار می رفتند در این رابطه  دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند .

وی با اشاره به اینکه متهمان با انگیزه شخصی اقدام به این کار کرده بودند، تاکید کرد: آنها بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان